För att rabattkuponger och andra värdebärare ska kunna hanteras på ett säkert sätt, från distribution till konsument till inlösen i handeln och hos Kuponginlösen måste vi få in information om den kampanj du ska göra och de produkter som kampanjen avser. Den informationen ger du oss i din Kampanjanmälan, som därmed också fungerar som det kontrakt som ger oss uppdraget att hantera kampanjen för din räkning.

Baserat på din anmälan lägger vi upp kampanjen, tar ut ett kampanjnummer och den EAN-kod som ska tryckas på kupongen.

Så snart vi behandlat din anmälan och lagt upp kampanjen i våra system skickar vi dig en kampanjbekräftelse. Kontrollera att uppgifterna stämmer och kontakta oss för korrigering om något skulle vara fel. EAN-koden mailas till dig alternativt den reklambyrå eller det tryckeri du uppger som mottagare.



BESTÄLL KAMPANJ

Behöver du hjälp eller personlig kontakt är du givetvis alltid välkommen att kontakta oss:
Telefon, kontorstid: 08-588 340 59. E-post: kampanj@clearon.se
Jag har tagit del av de
Allmänna bestämmelserna
och vill gå vidare med min kampanjanmälan.